8/09/2010

Bloggen över 30000 besökare

I dag har min blogg passerat 30000 besökare. DET SKA FIRAS med dunder och brak.

Du kan vinna en Lyx-trälåda som innehåller Symfonie Rose-stickor, slangar och en sjalnål. Värde ca 1000kr och sponsras av Marks & Kattens.

Som vanligt vill jag att ni gör något.
Reglerna är:
1 lott för en kommentar här
1 lott för att du länkar hit från din blogg
1 lott för att du blir en följare ( Bloggintresserade)
Utlottningen kommer att ske den 16/8 när jag kommer hem från Formexmässan.

Tack för att ni läser min blogg och hoppas att ni kommer att fortsätta med det.

345 kommentarer:

  1. Wow vilken vinst! Så klart jag vill vara med. Följer din blogg dagligen och blir stickinspirerad. Mvh Erika Berggren

    SvaraRadera
  2. Grattis till alla besökarna!
    Jag följer redan din blogg som du vet, och självklart länkar jag från min.
    Nu ska jag hålla tummarna för mig själv!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. så klart jag vill vara med. som ovan nämnda så följer jag din blogg varje fast det kanske inte har synts här så jag får väl klicka i följare också. Jag länkar också naturlgitvis

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag följer dagligen din blogg.Men jag har inte lämnat någon kommentar än...förrän nu! Jag vill också vinna./Christina Sirén

    SvaraRadera
  5. Hej igen! Hur gör man för att bli en följare?/Christina

    SvaraRadera
  6. Självklart att man vill vara med och tävla.Ska lägga in din blogg på min blogg och tipsa om dig.Din sida är kul att läsa och en del tips får man ju också
    Cathis stick och sy / Catharina

    SvaraRadera
  7. Jag är inne väldigt ofta och tittar i din blogg.
    Man blir glad av det du vissar och skriver och får stor fantasi att sticka och pyssla.
    Jag har ingen egen blogg än.
    Vill gärna vara med och prova lyckan.
    Och GRATTIS
    angelica.persson@bredband.net

    SvaraRadera
  8. Häller allt koll på din blogg. och de här stickorna är precis vad jag önskar mig. Hittar aldrig rätt storlekar. Tror de har ben hemma hos mig! Tack för en trevlig blogg!

    SvaraRadera
  9. Jag vill självklart vara med i tävlingen!
    Ett inlägg i bloggen kommer senare under kvällen och följare av bloggen är jag redan via blogspot.

    SvaraRadera
  10. Min bloggadress är - fragment16.blogspot.com

    SvaraRadera
  11. Hej!

    Har precis börjat följa din blogg och tycker det är jätte roligt att se dina stickprojekt.
    /Sandra_83se@yahoo.se

    SvaraRadera
  12. Jisses vilken fantastisk vinst och självklart vill jag vara med i utlottningen.

    Grattis till alla besökare och jag försöker besöka din blogg varje dag :0)

    Jag satsar på tre lotter, följare har jag precis fixat, den här kommentaren och snart har jag en länk från min blogg.

    Håller tummarna och hoppas att fru fortuna är med mig.

    Lotta

    SvaraRadera
  13. Grattis grattis! Klart man vill vara med och försöka vinna denna underbart fina vinst :) Jag länkar till detta inlägg i högerspalten (lånade bilden, hoppas det är ok?) jag är följare redan, då kanske det inte räknas?

    Jag säger grattis igen och önskar alla lykca till i utlottningen :)

    SvaraRadera
  14. Grattis till alla besökare och tackar för all inspiration som du ger!
    Jag följer din blogg sedan ett halvår och ser fram mot alla dina inlägg!
    Många goa hälsningar

    SvaraRadera
  15. Grattis till så många besökare!
    Vilket jättefint pris du lottar ut, jag är gärna med på den utlottningen. Följare är jag redan av din blogg :)

    SvaraRadera
  16. Grattis till besöksrekordet! Va kul att det finns så många sticktokiga i vårat avlånga land! Självklart så vill jag vara med och tävla! Följare är jag redan, här är min kommentar och nu länkar jag till din fina blogg! = 3 lotter :)
    Ha en fortsatt härlig sticksommar!

    SvaraRadera
  17. Jag är gärna med med en lott!

    PS. Grattis! DS.

    SvaraRadera
  18. Whow Grattis till alla besök, jag kollar in varje dag men nu blir jag följare oxå. Jag vill så klart vara med på utlottningen av den super duper vinsten gör en länk oxå. Ha det så bra, Anta

    SvaraRadera
  19. Den där vill jag mycket gärna vinna. . . Tittar in på din blogg varje gång den uppdateras. . . . Och kommer också att länka till inlägget. . .

    SvaraRadera
  20. Mmmm, det vill jag också ha en chans på! Och kommer så klart länka inlägget :)

    SvaraRadera
  21. Gärna med på att tävla!!
    Har blivit följare, länkar till dig och detta är kommentaren till din inspirerande blogg.

    SvaraRadera
  22. Klart att man vill vinna den fina lådan. Jag kollar din blogg varje dag men har faktiskt glömt att lägga in mig som följare men nu är det gjort. Länkar även från min sida.

    SvaraRadera
  23. Precis vad jag behlver, har lyckats bryta av (!) två rundstickor idag och behöver fylla på lagret :-) För liten sticka till för stor sjal...Kikar in ofta kmen lovar nu att anmäla mig som följare och länkar naturligtvis frånb min sida www.entappadmaska.bloggspace.se
    Hoppas på hösttur
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  24. Ooooohh! Klart jag vill vara med och vinna. Jättegrattis till dina många besök :D
    Jag har lagt till mig som följare, men har även sedan tidigare dig med i min bogglista. Länk till dig finns det nu också på min blogg.

    Malin

    SvaraRadera
  25. Tredivetusinde besøgere, det er godt nok flot! Tillykke!! Jeg har fulgt dig et stykke tid og vil gerne være med i lotteriet om den fine præmie :-)

    SvaraRadera
  26. Hej du! Vilken massa besökare du haft! Grattis! Jag länkar i min blogg, är följare och här är min kommentar. Nu hoppas jag bara på turen...
    Eva

    SvaraRadera
  27. Grattis till alla 30000! Jag är redan följare och länkar förstås från min sida.

    SvaraRadera
  28. Grattis till 30000... otroligt fint pris.
    Följer, länkat, kommenterat!

    SvaraRadera
  29. Vilken otrolig vinst! Vill definitivt vara med och försöka vinna! Följer din blogg dagligen och inspireras. Jag bloggar dock inte själv så jag kan endast kommentera, men jag hoppas på turen! :)
    Marie Haglund

    SvaraRadera
  30. Dessa underbara stickor tackar man inte nej till, nu håller jag tummarna.
    Carina

    SvaraRadera
  31. Oj oj, klart man är med och hoppas på tur!!

    Bloggar inte själv så jag får nöja mig med en lott...men brukar titta in till dig nästan varje dag.

    Mvh Maria L, Visby

    SvaraRadera
  32. Hej klart jag vill prova lyckan .......nu får man hoppas på tur.....tittar in till dig varje dag ...hälsningar marie
    marre71@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Stort Grattis!
    Klart jag vill vara med o tävla om det fina priset.
    Kram

    SvaraRadera
  34. Åhh vilken underbar vinst! Är gärna med och tävlar! :)

    SvaraRadera
  35. Helt underbara stickor. Har ingen blogg men tävlar gärna.Hoppas på tur.
    Carina

    SvaraRadera
  36. Hej, din blogg är ny för mej, ska bli spännande att följa den.

    Vinsten är ju hur fin som helst!

    Solhälsningar
    Evalinah

    SvaraRadera
  37. Gratulerer med utrolige tall! Jeg har meldt meg som følger - og får dermed to lodd. Tvitvi!

    SvaraRadera
  38. Grattis till en fin blogg! Självklart vill jag vara med och tävla! /Angelina

    SvaraRadera
  39. Oj,oj,oj.....en stickares önskedröm.....att få äga en sådan lyxlåda.Jag tillhör definitivt den kategorin :) så jag tar alla tre chanser,
    hittade dej via stickamera.

    SvaraRadera
  40. GRATTIS till så många bloggbesökare!Det måste vara fantastiskt roligt att så många hälsar på hos dig.Det var inget dåligt pris du lottar ut!Klart att jag vill vara med på det.Jag blir genast en följare av din härliga blogg och jag ska länka din tävling till min egen också.
    Ha det gott!
    Maria

    SvaraRadera
  41. Jag är här för första gången, men absolut inte för sista gången. Förstås vill jag också vara med i tävlingen.

    SvaraRadera
  42. Grattis till alla besökare! Senaste året tittat i din blogg av och till. Idag också blivit följare och vill delta i utlottningen med två lotter. Hoppas givetvis på tur.
    mvh Monica

    SvaraRadera
  43. Grattis till alla dina besökare. Oj det är klart jag vill vara med. Jag tar tre chanser och hoppas på tur.

    SvaraRadera
  44. Ojoj vilken fin utlottning, såklart är jag med!

    SvaraRadera
  45. Hej! Oj vilken fin vinst! Grattis till alla besökare :-) Jag följer din blogg dagligen och lägger en kommentar så det blir 2 lotter för mig

    SvaraRadera
  46. Hejsan

    Oj vad många besökare du haft! Grattis till det.
    Givetvis vill jag vara med i utlottningen av den fina vinsten du har. Så jag har skrivit lite och jag är också en följare av din blog.

    ha det bra
    Mari G

    SvaraRadera
  47. Grattis till alla besöken, förstår detta det är en trevlig blogg du har. Är gärna med i din utlottning, har tyvärr ingen egen blogg. ullabritt7@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Hej!

    Med en sån fin vinst måste man ju vara med och tävla! Perfekt för att massproducera barnkläder under föräldraledigheten! :)

    Jag har lagt in en länk i min blogg och följer din sedan tidigare.

    Grattis till alla besök och tack för en trevlig blogg :)

    /Rebecca

    SvaraRadera
  49. Vilken fantastisk vinst. Klart jag vill vara med. Mvh Anna-Karin i Västerås

    SvaraRadera
  50. Självklart vill jag vara med i din fina utlottning. Jag har precis anmält mig som följare av din blogg! (Fast jag har följt den länge "i smyg"...)

    Grattis till alla besök!

    SvaraRadera
  51. Grattis till 30 000!!
    Visst är det roligt med många läsare...och jag är en av dem som kikar med jämna mellanrum.
    Verkligen fin vinst du lottar ut!
    En som hoppas på tur :)
    /Annica

    SvaraRadera
  52. Grattis till så många läsare! Din blogg är super underbar så det inte konstigt att så många dras hit :)
    Jag är riktig sugen på den här fantastiska lådan så jag tar tre lotter, lämnar kommentar, länkar från min blogg och är redan följare.
    Ha det skönt!

    SvaraRadera
  53. GRATTIS till ett helt otroligt antal besökare!!
    Du är ju så flitig och lägger in så mycket kul på din sidaoch då blir det ju spännande att titta in!!
    Jag är följare hos dig och länkar så klart på min blogg!
    Kram, Marita

    SvaraRadera
  54. Hej!
    Jag vill också vara med, du har en jätte fin blogg där jag inspireras och återkommer till regelbundet.
    Nu hoppas jag bar på att turen är på min sida ;) förståss.

    SvaraRadera
  55. Självklart vill jag vara med,jätte fin blogg. Jag kommer att fortsätta läsa den.


    MVH
    Eva

    SvaraRadera
  56. Vilken fin utlottning, klart jag vill vara med!
    /memmel

    SvaraRadera
  57. Jeg er gjerne med og tar 3 lodd: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/08/vinn-strikkepinner.html

    Krysser fingrene.

    Klem fra Hilde

    SvaraRadera
  58. Hej, jag vill vara me´! Länkar från min blogg, såklart

    SvaraRadera
  59. Oh vad roligt !Klart jag vill vara med o du verkar ha en läcker blogg så följer dej med nu o länkar med bild på min blogg o hoppas på TUR!!! =)

    SvaraRadera
  60. Ps jag har oxå en tävling nu om du har lust att vara med !!=)

    SvaraRadera
  61. ÅÅ, det stickkitet behöver jag!!! Jag följer också din blogg nu, så jag räknar med vinst den här gången ;)

    SvaraRadera
  62. Hej! Klart att jag vill prova lyckan... jag länkar, skriver kommentar och blir följare. 3 lotter då!
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  63. Grattis till så många besökare! Självklart vill jag vara med och tävla om en sån supervinst. Jag länkar från min blogg.

    SvaraRadera
  64. Hej,vill gärna vara med o tävla.Jättefin vinst.Grattis till så många besökare.

    SvaraRadera
  65. Vad spännande! Jag vill vara med i den spännande utlottningen!! 3 lotter, tack! :-)

    SvaraRadera
  66. Grattis till alla besökare! Såg att jag också passerat 30.000-strecket nu i sommar. Hmm kanske skulle fira det...
    En sån otroligt fin vinst som du har vill man såklart gärna vinna!
    Jag länkar (2 lotter).

    SvaraRadera
  67. Grattis !
    Imponerande med 30000 men jag förstår varför. Vill verkligen ha en chans till en sådan supervinst.
    Maria F
    iafahlen@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. Grattis till så många följare,du har ju oxå en härlig blogg!
    Jag är följare som du vet!
    Ha det så bra!
    Kram!

    SvaraRadera
  69. Grattis! Vilken fin vinst, självklart vill jag vara med och tävla! Jag länkar från min blogg!

    SvaraRadera
  70. Grattis! Roligt med så många besökare, själv är jag nykomling i bloggvärlden, och fann min väg hit på någe vis. *ler*
    Självklart vill jag vara med att tävla om det fina priset!
    Må gott!
    Disa

    SvaraRadera
  71. Självklart följer jag din blogg, dina arbeten blir så fina och så har jag nästan hela marks sortiment i Butiken!

    SvaraRadera
  72. Vilken vinst! Jag vill vara med!
    Assi

    SvaraRadera
  73. Jag vill gärna vinna tävlingen. Jag väljer att bli följare.

    SvaraRadera
  74. Grattis till en populär blogg! Fantastiskt pris! Helt underbart! Kommer givetvis att länka från min blogg och dessutom bli följare. Ha det så bra!

    SvaraRadera
  75. Denna tävling kan man bara inte motstå. Länkar så jag får 2 lotter.

    SvaraRadera
  76. Grattis grattis! Men med en sån fin blogg är du snart uppe i det dubbla! Jag får nöja mig med en lott men hoppas hoppas ha turen påmin sida.// Jenny, jennyaspnor@hotmail.com

    SvaraRadera
  77. Vilket fantastiskt pris och grattis till 30000!
    Klart jag vill vara med, jag länkar, kommenterar och blir en följare, alltså 3 lotter.
    Hälsn Maria

    SvaraRadera
  78. Oj, vilken fin vinst du lottar ut. Den vill jag gärna vara med och tävla om. Jag blir också följare till din blogg. Grattis till 30 000 besökare!

    SvaraRadera
  79. Ett lyxpaket, härliga stickprojekt och läckra presentationer av nyheter inom området = GINAS STICKBLOGG! Grattis till 30000 besökare!
    Besöker din sida dagligen. Nu drömmer jag om att få vinna lyxlådan.

    SvaraRadera
  80. Grattis till dina 30000 besökare. Vilken lyxig vinst du har, som jag hoppas på tur att vinna. Jag länkar och har blivit följare också, så det blir 3 lotter.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  81. Grattis till många besökare! Du har en fin blogg, så det är ju inte så konstigt :)

    Jag deltar mer än gärna i det fina lotteriet, länkar även från min blogg...

    SvaraRadera
  82. Hej Gina! Klart att jag vill vara med :). Följare är jag sedan länge och jag länkar till din blogg från min. Grattis och kramar!

    Linda

    SvaraRadera
  83. Selvfølgelig så vil jeg gjerne være med i trekningen din med de flotte premiene!!! Jeg elsker å strikke.... Følger deg gjerne videre!!! Ha en fortsatt god sommer!!! Klem Ruth

    SvaraRadera
  84. GRATTIS.
    vill gärna vara med om utlottning. Kommentar, följare och länkar.
    Kram
    Mys i kolonin/Monica

    SvaraRadera
  85. Ååh vilken fin och lyxig vinst! Självklart vill jag vara med o försöka vinna. Följer dig redan sedan länge och länkar från min blogg men inte förrän jag kommer till Sverige i morgon!!

    Grattis till alla besökare och nu lär du få ännu fler.

    SvaraRadera
  86. Nu har jag slutat smygläsa här, är en officiell följare!
    Kan det också leda till att jag som är drabbad av både artros och fibromyalgi i mina leder och får vinna priset, så blir det mer än jag någonsin har förväntat mig. Spännande.....

    SvaraRadera
  87. Hej!Tack för en fin blogg.
    här hamnar man lite till och från.
    Men aldrig att man blir besviken.
    Ja självklart vill jag ju vara med på
    utlottningen.
    Raraste hälsningar
    Annika Gustad
    annika.gustad@home.se

    SvaraRadera
  88. Ja det vore en drömvinst att få. Länkar så klart till dej.ha det fint //Lisbeth

    SvaraRadera
  89. Grattis!
    Klart jag vill vara med och försöka vinna detta lyxiga set!

    SvaraRadera
  90. Brukar läsa din blogg ibland, men ska lägga in på "följa" också, och givetvis länkar jag i ett inlägg i min blogg. Och kommenterar här då. ;)
    Grattis förresten till så många besökare...
    /Elin

    SvaraRadera
  91. Åh vilken bra tävling. hoppas såklart på vinst!

    SvaraRadera
  92. Grattis till alla besökare!

    Vilken generös vinst, den skulle jag gärna vilja ha :o)

    SvaraRadera
  93. Jag tog också tre chanser att vinna! :) Håller tummarna... Länkade alltså också från min blogg http://lindas-hemligheter.blogspot.com/2010/08/tavling.html

    SvaraRadera
  94. Åh vilken härlig vinst, vill gärna vara med och tävla, ska genast bli följare för det här var en trevlig blogg!!

    SvaraRadera
  95. Jag vill vara meeed! :D
    Har länkat: http://knit-a-little.blogspot.com/2010/08/gina-har-tavling.html

    ...och jag är ju redan följare! Hoppas att det räknas..!

    SvaraRadera
  96. Vilket lyxigt set! Jag är gärna med och tävlar!

    SvaraRadera
  97. Grattis !!!!!!!!!Jaa,tack,jag vill gärna vara med i denn fina utlottning!
    Hoppas på tur gör/ Ingrid

    SvaraRadera
  98. Grattis till alla besökare, må dom bliva fler. Självklart så följer jag din blogg också.

    Ett underbart pris må jag säga.
    /Hanna-Kristine

    SvaraRadera
  99. Grattis till 30 000 besökare =)
    & hoppas på en härlig forts i din blogg =) =)

    Jag länkar hit från min blogg
    &
    har lagt till mig som följare

    SvaraRadera
  100. Grattis till alla besökare. Detta sticksätt vill jag mer än gärna vinna. Jag följer redan din blogg med google reader men jag kan ju följa den på två ställen för en extra lott :) Lägger ut en länk på min blogg också.

    SvaraRadera
  101. Hei
    Gratulerer med mange besøk på bloggen din.
    Tar gjerne et lodd her.
    For en flott premie.
    Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  102. Grattis till så många besökare!
    Jag vill ha en lott till stickorna!

    SvaraRadera
  103. Stort grattis till alla besökare. En sådanhär chans att vinna så fina stickor kan man ju bara inte missa.

    Kram
    Madde

    SvaraRadera
  104. wow! vilket pris! jag vill vara med, har ingen blogg så jag hoppas på tur med en lott :)
    mathilda
    annamathildaeriksson@hotmail.com

    SvaraRadera
  105. Så trevligt att du firar såhär, klart att jag också vill vara med!

    SvaraRadera
  106. Hej! Jag hittade hit för första gången, och det var trevligt! Följer gärna dig! O jag har länkat också. Det blir väl 3 lotter till mig? På återseende!

    SvaraRadera
  107. Hej! jag hittade hit tack vare min dotter som tipsade mej, vi är båda väldigt stickintresserade, roligt när ens barn fångas av samma intressen. Första gången jag hittat hit alltså men har redan lagt mej som följare, verkar vara en både trevlig o "nyttig" blogg att följa med. Har tyvärr ingen egen blogg, -inte än ska man kanske säga. På återseende!

    SvaraRadera
  108. Jag brukar regelbundet kika in här, men nu ska jag bli en "följare" efter konstens alla regler!

    Ha det så jättegott!

    SvaraRadera
  109. Klart att jag också är med och tävlar.
    Jag deltar med en lott, saknar blogg.

    Sommarhälsningar
    mlaymark@gmail.com

    SvaraRadera
  110. Oj oj oj, vilket pris, klart att jag vill vinna länkar också från min blogg. Eftersom jag redan sendan tidigare brukar besöka din blogg anmäler jag mej som följare.

    SvaraRadera
  111. Vilket fantastiskt pris, klart jag vill vinna dem, jag är så glad att Knitpro-stickor finns i annat än lila och regnbåge-färgställningen. Håller tummarna! Lägger mig som följare och skriver om tävlingen på bloggen också.

    SvaraRadera
  112. Grattis till 30 000 besökare! Klart att man vill delta i utlottningen av ett så fint paket. Länk från min blogg, blivit följare och kommentar = 3 lotter

    SvaraRadera
  113. Oj vad vilket underbart pris! Klart man vill deltaga.
    Lycka till med nästa 30 000 besökare.

    Hälsningar Bea ( sunnanlid@bredband.net)

    SvaraRadera
  114. hej jag vill vara med! så kul att se att du ger bort ett så GRYMT BRA pris!! jag hoppas verkligen att jag vinner! länkar på min blogg garngrynet.blogspot.com och följer dig sen innan=) ha det fint!

    SvaraRadera
  115. ställer meg i kön av gratulationer :))

    vill självklart vara med och tävla...

    mary-ann

    norrskan68@hotmail.com

    SvaraRadera
  116. Grattis till 30000!

    Vill självklart vinna det fantastiska priset, vilken lycka det skulle vara! :)

    SvaraRadera
  117. Det är inte så hilmla märkligt att du kan slå ett sådant rekord...Man vill tillbaka till sidan, och man tittar igen och igen, en inspiration helt enkelt! Jag har aldrig haft ett sådant stickset eller användt något, skulle så gärna vilja vara med i utlottningen, TACK bringsarve@hotmail.com

    SvaraRadera
  118. Chansar och hoppas på tur i utlottningen av ett sånt här fantastiskt pris!

    Grattis till alla besökare!

    SvaraRadera
  119. Ja, visst vill jag vinna ett sådant pris! Har ingen blogg och kan väl då inte heller bli följare? Gör iallafall ett försök att vinna på en lott.

    Fantastiskt med 30000!

    SvaraRadera
  120. WOW! Grattis till så många besökare!!
    Har ingen blogg, men läser ofta virk- och stickbloggar, som din!
    Kram Anna-Karin

    SvaraRadera
  121. Verkligen kul att du haft så många besökare! Tittar in lite då och då på bloggen och funnit en hel del smått och gott att hämta för egen del.
    Har ännu ingen egen blogg men följer dig även i fortsättningen. Hoppas det går bra på Formexmässan, ska försöka hinna ta mig ut till Älvsjö en dag och titta på er monter.
    Hälsningar
    Gunnel K (guki@live.se)

    SvaraRadera
  122. Hej, följer din blogg och vill naturligtvis delta i tävlingen! /Therese (tette38@hotmail.com)

    SvaraRadera
  123. Grattis till alla besökarna! Jag deltar gärna i tävlingen och har länkat till dig från den egna bloggen. Nu håller jag tummarna! =)

    SvaraRadera
  124. Wow, vilken vinst! Jag har länkat till dig, och följer dig också.

    SvaraRadera
  125. Wow
    Så många komentarer, men de är ju inte så konstigt, du visar ju mycket fint och ditt pris är ju jättefint.
    Jag följer och läser dej.

    Må så gott och hoppas att allt är okej på stämman.
    Eva

    SvaraRadera
  126. Visst vill jag vara med! Vilket fint pris! Jag både länkar och blir följare!

    SvaraRadera
  127. Vilken vinst! Tänk om man kunde få en sådan lyx.Jag följer alltid din blogg men har ingen hemsida./Kerstin Y.

    SvaraRadera
  128. Gratulerer med mange besøkende, men det kan jeg forstå. Her var det mye fint.
    Det er en som blir veldig glad etter denne utloddningen, en kjempepremie. Klart jeg vil ha muligheten og vinne den.
    Linker til deg så da blir det 2 lodd her.

    Ha en fortsatt fin dag!
    Pernilla

    SvaraRadera
  129. Jag vill gärna vinna!
    FinaLina

    SvaraRadera
  130. Grattis grattis! Helmysig blogg!

    Detta vill jag också gärna vara med om :)
    Jag kommenterar, följer och länkar från min egen blogg!

    SvaraRadera
  131. Jag vill också vara med! Du har en underbar blogg som jag genast ska börja följa. Ska fixa en länk hit också!

    SvaraRadera
  132. Jamän du... vilken utlottning...
    Har tyvärr inte varit in här förut men det ska det bli ändring på...
    Självklart länkar jag också...

    SvaraRadera
  133. Hei. La meg som følger, og har da to lodd:)

    SvaraRadera
  134. Självklart vill jag vara med på utlottningen! Jag länkar och följer med hopp om vinst!

    SvaraRadera
  135. Vad trevligt att du fått så många besökare.
    Men så är ju stickning en avkopplande stund som kan ge ett långvarigt beroende.
    Men ett nyttigt beroende.
    patchpanda68@hotmail.com

    SvaraRadera
  136. Hur ska man kunna motstå detta?!?
    Håller tummarna riktigt hårt och länkar på min blogg.

    SvaraRadera
  137. Klart man måste pröva lyckan!

    SvaraRadera
  138. Hej!

    Vilken drömvinst för oss som stickar!
    Jag tittar in på din blogg ofta, mycket trevlig.
    Hoppas på turen att vinna.
    Kram Madeleine/janolofr@spray.se

    SvaraRadera
  139. Wow, vilken vinst, Det är ju så lyxigt att det inte är klokt! Självklart ökar jag mina vinstchanser genom att länka från min blogg :)
    /Clara

    SvaraRadera
  140. Klart jag vill vara med och fira! Grattis till alla besökare!

    Jag har länkat till dig, lagt till dig bland mina bloggar jag följer och skriver en kommentar.

    SvaraRadera
  141. Grattis till alla besökare! Men det kan jag förstå, din sida är verkligen värd varje besök. Jag länkar från min blogg och följer dig nu offentligt.. ;)

    SvaraRadera
  142. Grattis till fint besökarantal!

    Alla pratar om de här stickorna, men jag har aldrig testat, så det hade varit fint att vinna!

    yrhedan@telia.com

    SvaraRadera
  143. Jag tror att jag ska ta och pröva min lycka och se om jag har någon tur. :-)
    Har nyss hittat hit och ska så fort jag har tid läsa igenom hela din blogg. :-)
    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  144. AAHHHhhh! Vill så gärna vinna! Tre lotter, tack!

    SvaraRadera
  145. nu följer jag din blogg... och kommenterar här. har dock ingen egen blogg så där stannar jag på två lotter. :)

    SvaraRadera
  146. Grattis till alla besökare! och så kul att hitta en ny blogg och dessutom vara med och tävla :). Kommer självklart att fortsätta att följa din blogg.
    Må så gott!
    Lena i Götet
    lepe023@hotmail.com

    SvaraRadera
  147. Jag vill vara med i utlottningen, Grattis till alla besökare /Lina

    SvaraRadera
  148. Vilket underbart fint pris att vinna. Jag förstår att Du blir glad om man går in på din blogg. Jag återkommer gärna!

    SvaraRadera
  149. Grattis till 30000. Gillar din blogg och blir mycket inspirerad av allt fint du gör. Hoppas på en verkligen på vinst för knit pro är en dröm. / Marie i Bullaren
    marie.johansson@tanum.se

    SvaraRadera
  150. Grattis till 30000. Har ingen egen blogg men är ute på nätet och blir inspirerad så ofta jag kan. Vill väldigt gärna vara med i din utlottning. Superfint pris.

    //Liselotte frufager@hotmail.com

    SvaraRadera
  151. Grattis till alla besökare! Jag är nu följare, och ska även se till att länka i min blogg också!

    Håller tummarna!

    SvaraRadera
  152. Må jo prøve lykken og se om jeg vinner :)
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  153. Grattis!!! Jag vill gärna va med, en sådan låda går aldrig att köpa när man lever på sjukbidrag. Jag är redan följare av din blogg. P.S. Tack för tipset om mönster på den fina sjalen./ anette

    SvaraRadera
  154. Ojojoj vilken tävling!
    Tack för en fin blogg!
    Kram

    SvaraRadera
  155. Åh det här är precis what I want! =)
    Jag skulle bli överlycklig om jag vann detta, skulle aldrig släppa dem!!

    //Marie

    www.whatiwant.se

    SvaraRadera
  156. Fantastiskt, klart jag kan försöka mig på att vinna (även om jag aldrig brukar lyckas med det). 1 lott blir det här.

    SvaraRadera
  157. Provar lyckan.

    ...och en länk till mitt blogginlägg. :o)

    http://andasblogg.blogspot.com/2010/08/tavling.html

    SvaraRadera
  158. Naturligtvis vill även jag vara med och tävla.
    Hälsningar
    Maria utan Blogg

    SvaraRadera
  159. Ja vill ja vill!

    SvaraRadera
  160. Åh vad jag vill vinna detta fina settet:-) Länkar från min blogg oxå.

    SvaraRadera
  161. hej. Vill gärna vara med i din utlottning. Går ofta in på din fina blogg och får inspiration.
    Hälsningar Liliane

    SvaraRadera
  162. Hej. Jag är gärna med på utlottningen! Fin blogg som ger inspiration!

    SvaraRadera
  163. Oj, 30000 besökare, det är ju helt fantastiskt! Hurra för dig och din fina blogg!

    SvaraRadera
  164. Äntligen har jag hittat tillbaka till dig ;) Läste din blogg förra året när ni alla stickade Buttercup men tappade bort dig sen. Jag vill jättegärna vara med i din tävling och det har jag skrivit om i min blogg. http://elisabethhansson.blogspot.com/2010/08/hos-gina-kan-man-vinna-detta-jattefina.html#comments
    Jag tror att jag lyckades lägga mig som följare till din blogg, mitt kort är i alla fall med.
    Tack för en jättefin och inspirerande blogg.

    SvaraRadera
  165. Hej. Jag hade oxå tappat bort dig. Ska förståss bli följare o länka i min blogg.

    SvaraRadera
  166. Hejsan! Vill gärna vara med i din utlottning, som de 166 andra före mig :) Det är en väldigt attraktiv vinst du har, må jag säga :) Är sedan länge en följare av din blogg och länkar till dig från min blogg. Tack och hej!

    SvaraRadera
  167. Ojojoj vad lyxigt! Alla vill nog ha de lyxiga stickorna! Jag är redan en trogen följare, så där behöver jag inte göra nåt. Jag har länkat till din tävling: http://designkatrinaliden.blogspot.com/2010/08/nu-vill-jag-vinna.html. Hoppas på megatur, som alla andra. :D

    SvaraRadera
  168. Gratulerar till 30000 besökare! Jag är gärna med och hoppas på att vinna och har även blivit följare. =)

    SvaraRadera
  169. Hoppas jag har tur att vinna.

    SvaraRadera
  170. Grattis, vilken fin blogg du har, länkar, kommer at börja följa din blogg//Marie

    SvaraRadera
  171. Klart jag vill vara med. Hurra för din blogg !

    SvaraRadera
  172. Ojojoj, så många besökare!
    Jag vill vara med i lotteriet och jag anmäler mig på två lotter; kommentar och länk! (Följer dig gör jag i alla fall!)

    SvaraRadera
  173. Jag tar väl en lott för denna lilla kommentaren här!

    SvaraRadera
  174. wow vilken vinst, skulle ha dem som huvudkudde

    SvaraRadera
  175. hej, har precis hittat hit via "clara stickar", ska leta runt lite nu =).
    hoppas på vinst.

    /Anna S

    SvaraRadera
  176. Hej!! Vilken trevlig blogg, jag vill både följa dig och jag länkar från min blogg!! Vilken trevlig vinst! Välkommen in till min, jag lägger dig även i min blogglista ! :) Maria Harrsjö "Landsvagsungar"

    SvaraRadera
  177. Härlig blogg och kul lek!! Klart jag kommer att följa dig! /Hallfríður Sigurðardóttir

    SvaraRadera
  178. Jeg vil gjerne følge bloggen din. Så fin premie du lokker med da!Jeg strikker jeg også. Tingene mine finnes på Strikkemkeriet.no,på Epla.no

    SvaraRadera
  179. Jag vill förstås vara med och tävla om den underbara vinsten! Jag har länkat från min blogg som numera handlar mer om min familj än om stickning. Jag är även följare av denna blogg, så tre lotter till mig, hurra!

    SvaraRadera
  180. Grattis till alla besökare! Har precis hittat hit via "Clara stickar" så jag ska sätta igång och kolla runt på din blogg nu. :)

    Vill gärna vara med i utlottningen av de underbara stickorna!

    SvaraRadera
  181. Oj, det ser ut som att du kommer ha en del att göra när du kommer hem från semestern =) Jag anmäler mej som nummer 182 =) Grattis till alla besökare. Jag har följt din blogg en tid men nu anmält mej ordentligt som följare. Du gör så fina saker, och så mycket, jag förstår inte hur du hinner. =) Apelsinsjalen är en stor favorit som jag har satt på "att göra"-listan. Jag passar på att länka på min blogg också.

    SvaraRadera
  182. GRATULERER! Jeg gleder meg til å følge bloggen videre. Jeg har ikke egen blogg men skriver min mailadresse mederst.

    2 lodd


    Hilsen Fama, Norge


    anihaarb@online.no

    SvaraRadera
  183. Vilken vinst! Fantastiskt! Den skulle jag verkligen vilja vinna. Får hoppas på tur!

    SvaraRadera
  184. Tycker det ser ut som om det står mitt namn på lådan... !

    SvaraRadera
  185. Grattis till över 30 000 besökare!!Jag vill självklart vara med och försöka vinna en sådan underbar vinst!! Jag har nu lagt till mej som följare (fattar inte att jag missat din blogg förut... ;) och länkar naturligtvis hit från min blogg oxå. Hoppas nu på Fru Fortuna ;)

    SvaraRadera
  186. Oh, spännande!
    Följer, kommenterar och länkar i sidomenyn. ^^

    SvaraRadera
  187. Grattis till många besökare! Jag vill vara med i denna fina utlottningen. Det skulle vara kul att vinna och ha nya stickor i alla storlekar till höstens stickningar. Jag har länkat i min blogg så det blir två lotter för mig.

    SvaraRadera
  188. Spännande tävling! :D
    Ska kika rundor här litet till och se vad jag hittar för matnyttigt!

    Måste verkligen lära mig sticka på riktigt! :D

    SvaraRadera
  189. Fint pris! Följer nu din blogg och lämnar en kommentar och håller tummarna för mina två lotter.

    (kajsanilsson1@gmail.com)

    SvaraRadera
  190. Jag fick tipset om den här tävlingen av Halla från Stickstämman. Vilket fint pris! Och så roligt vi hade på Väddö!

    SvaraRadera
  191. Det var ingen dålig vinst. Måste man ju pröva sin lycka förstås!! Grattis till alla besökare! :)

    SvaraRadera
  192. Jeg har med stor glæde læst din blog et stykke tid. Og nu har jeg inspireret af konkurrencen også meldt mig som fast læser.

    Mange hilsener
    Lotte Andersen

    SvaraRadera
  193. Hej!

    Jag har både länkat, skrivit här och blivit en följare. Nu håller jag tummarna för att jag kommer att vinna.

    SvaraRadera
  194. Vilka fina grejor. Kul att ha hittat hit. Nu har jag länkat från min blogg, blivit en följeslagare och nu skriver vi en kommentar.
    Det är kul att både sticka och virka.
    Grattis till alla beökare!

    SvaraRadera
  195. Hej!

    Jag vill vara med och testa lyckan i din utlottning. Jag deltar med tre lotter då jag anslutit mig som följare, kommenterar och länkar från min blogg.

    /Caramel

    SvaraRadera
  196. Hittar din blogg just ikväll. Så trevlig. Att läsa och titta på bilder. Lycka till med kommande 30000 besökare också. Har ingen blogg att länka till, men tur kan man ju hoppas på ändå. :) /Britten

    SvaraRadera
  197. Klart jag vill vara med och tävla... Kommer både länka och följa dig... så visst hoppas jag på vinst... Hoppas hoppas hoppas....

    SvaraRadera
  198. Hej och grattis! Vill hjärtans gärna vara med i utlottningen. Har ingen blogg men brukar titta in titt som tätt när det händer något :-)
    /Mia
    mia.o.eriksson@comhem.se

    SvaraRadera