8/15/2009

Guldknappengalan

Jag frågade Emma Viklund som var konfransie om jag kunde ta kort med henne, och det fick jag.




Kvällen för oss började inte så lovande. När vi kom in till Stockholm hade det rengnat så mycket så alla restauranger var överfulla, så till slut fick vi plats i baren på Mosebacke, det var bra för att Cirkus låg mittemot så det var nära att gå, vi fick i oss god sallad, ett glas rött, sen bar det av till Guldknappengalan.


På morgonen var jag på kundbesök hos 21 tyger hon säljer våra garner och tyger.
Sen var det bråttom hem jag skulle åka hemifrån kl.16 till Stockholm. Vi var hemma kl.15.15
snabb mbyte (det blev inte klänningen alla rutor blev inte klara plus att det började att rengna
och hagla, det haglade så mycket att det låg kvar på marken.
Sen blev det lång resa till Vadstena där sov vi på Vadstena Kloster, vi åt frukost i munksalen.
Äntligen hemma sitter i köket och njuter av morgonen, flickorna sover, katterna är ute, Fredrik fixar frukost, hur bra som helst. Men nu ska jag berätta va vi har gort, efter skåne drog vi upp
till Varberg så Vendela kunde få träffa sin lilla kusin Vanessa. Det tyckte Vendela var så roligt att hålla och gosa med henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar