8/12/2009

En ny dag

Nu är vi i Kristianstad, vi tog en kvällspromenad och ska gå och äta lite sen måste jag sitta och virka lite suk....




Det skulle blir ett besök hos min kund i Sölvesborg men hon har stängt på onsdagar så vi tog en glass i hamnen.


Resan gick vidare till Sölvesborg där åt vi lunch hos mormor och morfar, min mor har alltid så fina blommor jag får så dåligt samvete för mina blommor.


I dag var vi i Tyringe hos en underbar kvinna som hetter Lisselotte, hon ska öppna en butik den 1/9 med garn och tyger. Hon är så duktig att sy här får ni smakprov vad hon kan, så fina stickväskor för bara 198:-(vill ni ha någon av dessa så kan jag förmedla kontakten). Jag skulle vilja ha den med katten, den ska jag köpa nästa gång jag åker till henne. Jag önskar henne all lycka till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar