2/18/2012

Veckan som har varit

Min favoritrestaurang i Stockholm. De serverar fantastisk pasta. Underbart sällskap så blir allt perfekt.

Efterrätten var det inget fel på heller. Bara MUMS.


Vendela vann KM så nu är hon klubbmästare. Roligt när man siktar mot SM.



Inte minst Syfestivalen i Älvsjö. Det var mycket folk och positiv stämning i lokalen.

En mössa till min man. När vi gifte oss sa Fredrik att jag inte behövde sticka till honom mer. Efter 18 år dög det han ville ha en mössa. Jag var inte sen med bönen så jag stickade en i dag. Paketet till den kan man köpa här för bara 199:-





4 kommentarer:

  1. va synd att jag missade dig på mässan, mössan är underbar

    SvaraRadera
  2. Ville bara tipsa om den här inspirerande tävlingen på Hemmets Journal, man kan vinna en symaskin från Husqvarna Viking: www.hemmetsjournal.se/husqvarnaviking

    Mvh/ Carolina

    SvaraRadera
  3. Hej Gina! Jag tycker mössan är jättefin och vill sticka en sådan, men jag hittar inte mönstret. Var kan jag få tag på garn/mönsterpaket?

    SvaraRadera
  4. Wow, den efterrätten gick inte av för hackor :)
    Ha en fin söndag!
    Mvh Theresa

    SvaraRadera