5/10/2011

Ny dag

I dag är jag i Kalmar. Utanför mitt fönster står det bedårande Magnoliaträdet. Tänk att ha ett sådant träd hemma VILL HA.



Jag bor på Slottshotellet. Det är det mysigaste hotellet i stan. Otroligt trevlig personal.



Rummen är det inget fel på heller, men det är första gången jag ska sova i en rund säng, hoppas att jag inte ramlar ur. Det ser inbjudande ut.



Nu har jag fått blodad tand för Linen. Det ska blir en kofta. Mönstret har jag fått av en vännina utan bild så jag vet inte hur den kommer att se ut, lite mysteriestickning.



Bakstycke snart klart.

2 kommentarer:

  1. kunde absolut tänka mig att bo där också

    SvaraRadera
  2. Tack för erbjudandet om hjälp med mönsterhäftet från Rauma. Problemet är att jag inte alls vet vad det kostar, men annars skulle det vara jättesnällt.

    SvaraRadera