3/30/2011

Grötö

Äntligen hemma efter en helg på Grötö. Massor av stickning, underbara människor och skratt. Mycket god mat och vin med. När vi kom på Fredagen fick vi en korg med massor med fina garner från olika företag.
Jag bodde i en liten stuga som var nära havet, underbart.


På Lördagkväll hade vi " Garnprovning" med lite vin.



Efter middagen var det en tävling som gick ut på att lägga upp 20m och sticka i 5 minuter så långt man kan. Vi var faktisk 70 personer som deltog i omgångar. Och vinnaren blev JAG.




På söndagen hade jag en workshop. Jag visade hur man stickar plisséstickning. Jag delade ut ett mönster på ett par pulsvärmare som blev uppskattat.



Vid tretiden tog vi båten till fastlandet . Tack för den här gången till alla som gjorde den här helgen så fantastiskt rolig.



10 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten Gina!
    Härliga bilder. De gör att vi som inte hade lyckan att vara där med er, ändå känner av den underbara atmosfären.
    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Oj vilken härlig helg du har haft. Någonting sådant skulle vara roligt att uppleva! Mycket bättre än en södern resa:)

    SvaraRadera
  3. GRATTIS: Vad trevligt det såg ut!

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinsten! Nu vet ju inte jag vilka som deltog men du är en av de snabbaste jag vet så jag är inte förvånad ett endaste smack!

    SvaraRadera
  5. Det där lät riktigt trevligt! Har du hört något om nån stickstämma i år?

    /YvvePyvve

    SvaraRadera
  6. Verkar ha varit en härligt inspirerande helg!
    Är så avundsjuk på alla som varit där...
    Grattis till vinsten i snabbstickartävlingen!
    /Ann-Britt

    SvaraRadera
  7. Det ser verkligen mysigt ut och grattis till vinsten!

    SvaraRadera
  8. Ni har fått det trevligt och inspirerande! Härlig helg!

    SvaraRadera
  9. Grattis till vinsten! Ni verkar ha så trevligt därute på Grötö!

    SvaraRadera
  10. Bra jobbat!
    Stort grattis!
    med hej fr. en som inte stickar så fort-

    SvaraRadera