11/23/2010

Lite nytt

I förra veckan stickade jag den här härliga halsduken till Vendela.


Hon blev superglad och ville ha en till fast i svart, men jag tyckte att den var så enkel att sticka så jag la upp maskor till henne och visade hur man stickar tappade maskor så nu är det upp till henne att få den färdig.


Här kommer några mönster som jag har gjort. De finns ute i butikerna nu, lika roligt varje gång att se sina egna alster ute i butikerna.


Snibb i Lappland bara en härva.




Eco babyull och Lamétråd lite glitter till jul.

6 kommentarer:

  1. Så kul att du ger ut egna mönster! De ser fina ut! Nu har jag tvätt-tovat lucian och tärnan. De står på tork. Ska snart visa dem i min blogg.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Vilket roligt jobb du har. Fina mönster =)

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig layout du har fixat i bloggen!

    SvaraRadera
  4. Så kul att få ge ut sina egna mönster, du är så duktig.

    Vilken härlig vinterblogg du fått, jättefin blev den.

    SvaraRadera
  5. Intressant, kul att du vill lära åt dina när också.

    SvaraRadera