9/20/2010

Musse vill brodera

Jag är ganska bred på det jag kan, då menar jag sticka virka och brodera, jag tycker att allt är spännade och roligt. Det finnas nya garner varje säsong och det finns nya broderier och vävar som säljare måste man kunna svara på både det en och det andra, så idag testar jag en ny väv för våren. Nu är det så spännande som en bra rysare. Jag ska brodera en kudde.

Fast det finns fler som vill vara med. jag tog bort Musse två gånger sen gav jag upp. Efter att ha tittat på mig en stund tyckte han att det var dax med rengöring (det visar jag inte på bild)

Sen somnade han och var svår att flytta på jag fick locka med en ylleklänning, då blängde han bara på mig som ok det får duga.

Färgmässigt så blir jag bara såååååååååå sugen att brodera få se hur långt jag hinner i kväll.

Trevlig kväll på er.

5 kommentarer:

  1. Det ser fantastiskt ut! Jag blir också lockad av dessa underbara garner men när jag väl ska börja brodera tappar jag snabbt sugen, tyvärr! Ska bli spännande att se vad du gör, när du kommer åt tyget! :-)

    SvaraRadera
  2. Förstår precis vad du pysslade med. Gick igenom samma här i går kvälls. Det är inte kul alls, men Gullan var nöjd.

    SvaraRadera
  3. Tänk att de är så envisa och vill vara med överallt och mitt i. Fast rätt mysigt också :)
    Himla snygga färger på kudden!!

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga färger. Katter som vill vara med har jag också,dom är för söta.

    SvaraRadera