7/09/2010

Utflykt

I går var vi i Gävle, men innan dess var vi och hälsade på min svärfars Bror (han är och heter så).
Jag har aldrig träffat honom de var så lika i både utseende och humor tillomed min man Fredrik har samma humor man brukar ju säja att äpplet faller ......


Sen inne i Gävle var vi på museum och tittade på all fin keramik som har tillverkats i Gävle. Dem två yttersta skupturerna har jag hemma det var roligt att se dem där.

Sen blev det en rundvandring runt gamla delen, min svärfar visade oss var han har bott.


Det här fönstret var så fint att jag var bara tvungen att fota.




Det kändes så pittoreskt i den gamla delen att jag faktiskt inte ville åka hem, skulle kunna tänka mig att bo där.

1 kommentar:

  1. oj så lika de är.
    Åh de där gatorna har jag traskat många gånger.

    SvaraRadera