7/17/2010

Tröja i Gotland

I går började jag att sticka på en storpolotröja i Gotland. Det är så grova stickor att det går undan (paus i pippitröjan).


Jag och Alex åkte för att hon skulle rida så jag passade på att ta den med mig.




Så på någon timme har jag stickat en ärm, sen när jag kom hem var det så varmt att jag satt ute till 23, det gick inte sitta längre för att det var så mycket mygg.



Men det blev ganska mycker gort ändå få se vad jag hinner med i dag. Dehar lovat regn på eftermiddagen. Hoppas att det rensar upp lite.



2 kommentarer:

  1. Så mysigt att du sticka med min Ö :D.
    Här har de första dropparna just börjat, åskan mullrar. Härligt, för luften blir så klar.

    SvaraRadera
  2. Jättefin din tröja! Visst är det roligt att sticka med så grova stickor :)
    Kramizar Annika

    SvaraRadera