7/23/2010

Har fått pippi

I dag är vi i Avesta. Alex ska tävla i helgen så vi åkte hit redan i dag för att slippa stressa imorgon. Nu är de och fodrar" Smacken"(Garden Mac) och sen ska vi gå och äta och ladda för imorgon. När jag stickade brorsans tröja och Vanessas så blev jag så sugen på en åt mig med. Så har jag börjat på en i nya röda baby ullen.

Vanessas tröja är nästan klar, ena ärmen är klar så är det bara den andra och det gör jag nästa vecka. Måste hinna tills hon kommer på söndag.

Brorsans tröja är klar och till och med med mitt fina märke. Jag ska fota honom med den så fort vi träffas. Det blev så fint att ränderna stämmer med ärmarna.

1 kommentar:

  1. Hej och välkomna till Avesta hoppas att ni kommer att trivas och att det går bra för sonen. Visst är det kul att sticka pippi-tröjor jag har oxå gjort 2 till bonusbarnbarnen för ca 1 år sedan det var dom som fick igång mej på stickning igen efter många års upphåll. Ha en trevlig helg hoppas att vädret håller i sej vi har ju haft kanon väder hela veckan.

    SvaraRadera