6/18/2010

Veckan som har varit

Jag har bara inte hunnit att blogga, det blev så konstigt att inte få berätta vad som händer, men på kvällen var jag så trött att jag bara inte orkade att göra det.





Men stickandet var det inget fel på så min fina kofta saknar bara ärmarna hm... natt jobb




linne tunikan blev sååå bra att det blir nog fler.

I förra veckan köpte vi två paviljonger för att få lite skydd, men vi var inte helt säkra hur de skulle stå så vi "skulle känna efter en natt" så såg det ut på morgonen, man blir så ledsen.

Fredrik rättade till det så mycket det gick och nu har vi " spikat fast den" om det kommer fler oväder tills vi har bestämt oss.



I söndags blev jag så sugen att byta gardiner, dukar och dynor, allt detta har jag köpt på AG-Perhson när jag var nere och jobbade på kontoret, men har inte hunnit att sätta upp, den Franska serie passade så bra i vårt kök det känns så sommrigt och romantiskt.




Och jag älskar ju Chardonnay.

















Liten promenad i Ronneby. Jag var bara tvungen att kort på denna fina Rododendron.



Efter en promenad satte jag mig på balkongen, det känndes som jag var utomlands, jag njöt i fulla drag hela kvällen.

4 kommentarer:

  1. Jag stod också och beundrade en Rhododendron i Tranås i veckan. Helt makalöst vackert!

    SvaraRadera
  2. Ronneby är vackert. Var där för nått år sedan och vi promenerade runt Ronnebybrunn i parken.
    Du är ju helt otrolig med ditt stickande. Det går verkligen undan.
    Gullig din man är, 16 röda, det är fint det.

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga bilder! Fina tröjor, vad snabb du är! Jag har fått hjälp med med mönstret nu, men tack så mkt ändå! :D

    SvaraRadera