4/02/2010

Este blog e um encanto




Jag har fått en award från Medeas Värld och Stickterapin Tack så mycket.


Denna award kommer ursprungligen från Rio de Janeiro i Brasilien och översatt från Portugisiska blir det:
"detta är en blogg med charm"



Reglerna är som de brukar vara:
1. Man ska lägga ut Awarden i sin blogg.
2. Ge den till 12 personer.
3. Länka till dessa.
4. Meddela dessa att de fått den.
5. Ange vem man fått den från och länka tillbaka








Sunnasblogg

Tantkofta

Mormorsbod

1 kommentar:

  1. Men kära nån då...det här har jag helt MISSAT!! Förlåt..och TACK! P g a min tävling ligger awarder i högerspalten för närvarande och jag har fått den av några andra också så jag lägger till ditt namn och ger den vidare till alla mina fantastiskt trogna läsare. TACK, TACK jag blir så glad!!

    SvaraRadera