1/10/2010

Gammalt blir nytt



Vi fick många fina arvegods och jag tycker att de inte bara ska ligga i mitt linneskåp, så Ellens fina broderade linneförkläde blev en fin paradhandduk.




I dag har jag plockat ut julen men både sorg och glädje. På något sått så känns det att jag hann inte njuta av julen, Fredrik säget att jag börjar blir "vuxen" men då vill jag vara barn jag älskar juletid jag vill njuta längre. Jag älskar allt det röda, all mys jag får med familjen. Efter all stök blev jag nöjd ändå.

3 kommentarer:

  1. Håller med dig, jag gillar också myset, men blir också rätt nöjd när man väl är klar och fått bort det igen. Blev väldigt fint med paradhandduken, bra idé.

    SvaraRadera
  2. Visst är det så, man saknar det hela lite grand samtidigt som det är skönt att få mer plats igen. En del år känns det som man inte hunnit mysa nästan alls, då är det tristare. När ljusen i ljuskronen är nästan lika långa som när man satte i dem...:-(

    Du har i alla fall det väldigt vackert och stämningsfullt, blev lugn av att titta på dina vackra bilder!

    SvaraRadera
  3. Hej Gina,
    vilken inspirerande blogg! Jag har länkat till dig från min blogg, http://garnochtyg.blogspot.com/
    hoppas det är OK.
    -mitt senaste inlägg handlar mest om Ecoullgarnerna från Marks & Kattens!

    SvaraRadera