1/30/2010

10 000



I dag har min blogg paserat 10 000 besökare! Det ska jag fira. Men alla lottar ut garn och när man har mycket garn så måste man ha stickor, så istället för garn ska jag lotta ut nya lyxsettet från Knit Pro.

Innehåll:

8 st utbytbara stickspetsar i storlekarna: 3½, 4, 4½, 5, 5½, 6, 7, 8.
4 st vajrar storlekarna: 60 cm, 80 cm, 120 cm, 150 cm.
2 st låsnycklar (används när man skruvar på en ny spets eller vajer).
8 st Vajerstopp (används när spetsarna tas bort och man vill stoppa maskor från att trilla av vajern, eller om man vill använda vajrarna som flexistickor).
1 st väska i plast för förvaring.

Lämna en kommentar efter inlägget så är du med i utlottningen, länkar du och skriver en till kommentar så har du 2 röster. Utlottningen sker när jag kommer hem den 4/2 på bloggens ettårsdag.

387 kommentarer:

  1. Grattis till 10 000!!!!

    klart att jag vill vara med i utlottningen:)

    SvaraRadera
  2. Åh vilken fin gåva! Och verkligen Grattis till 10.000 besökare! Det förstår man, så flitig som du är med att visa upp alla möjliga fina stickerier! Jag förstår inte hur du kan hinna allt, men det är väldigt roligt att titta in på din blogg och bli inspirerad av allt fint!

    SvaraRadera
  3. Grattis! Jag vill väldigt gärna vinna detta superpris.Jag har tyvärr inte startat upp min blogg än,så jag kan inte länka.

    SvaraRadera
  4. Men GRATTIS!
    Jag vill gärna vara med och självklart länkar jag!

    SvaraRadera
  5. GRATTIS!
    Vilka priser!!!!
    Självklart vill man vara med och självklart länkar jag för två lotter.(hade gjort det ändå)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis till 10 000 och dessutom ett-års-jubileum!

    Jag vill gärna vara med i utlottningen och jag länkar på min sida!

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Grattis till 10 000 besökare du har en härlig blogg med intressant läsning.

    Det är klart att jag vill vara med och tävla om en sådan fin vinst.

    Sedan så kommer jag att skriva ett inlägg på min blogg och länka hit.

    Lotta

    SvaraRadera
  8. Grattis till 10 000, klart jag vill vara med och tävla! Länkar till tävlingen från mig!

    SvaraRadera
  9. Då får man gratulera så väldans hjärtligt mycket...och självklart vill jag pröva lyckan i ditt 10000 lotteri. Länkar gör jag naturligtvis - direkt!! och ett grattis till, i förskott, på ettårsdagen!
    /Marie

    SvaraRadera
  10. Naturligtvis vill jag vara med.

    SvaraRadera
  11. naturligtvis vill jag som nybörjare vara med i denna utlottning det är ju ett ypperligt tillfälle att öka på min fattiga samling av stickor och jag har lännkat till min hemsida men kom inte på hur man gör det med en bild får försöka fixa den kunskapen senare, vill bara säga att jag verkligen gillar din blogg den ger många ideer och jag följer den mest varje dag...Ha ett bra liv...Lev å må...

    SvaraRadera
  12. 10 000 grattis till finfin blogg!!
    Vill gärna vara med och tävla om stickorna!!

    SvaraRadera
  13. Grattis! Jag ääälskar rosa och är såklart med och tävlar om de fina stickorna. Länkar gör jag med förstås. Lånar även din bild i min länk, hoppas det är okej.

    SvaraRadera
  14. GRATTIS! Vad roligt - 10 000 besökare:)
    Jag vill gärna vara med så klart, superfin vinst! Länkar också.

    SvaraRadera
  15. Jag har då aldrig sett på maken!! En sån vacker och värdefull vinst! :D Den skulle jag mer än gärna vilja vinna. Länkar även på min blogg... Och grattis till 10 000 besökare!

    SvaraRadera
  16. Grattis till 10 000 besökare.......vad roligt med stickor i utlottningen , klart jag vill vara med.....hälsningar marie
    marre71@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Självklart är jag med !! GRATTIS TILL ALLA BESÖKARE!!

    Länkar även från min blogg

    SvaraRadera
  18. Stort grattis!!!
    Jag är jättegärna med...Länkar så klart..
    Mvh Lena D

    SvaraRadera
  19. Grattis till alla besökarna. Rosa stickor det kan jag inte motstå. Jag lägger ut en länk också under dagen.

    SvaraRadera
  20. Grattis grattis! Visst vill man vara med. Länkar också.

    SvaraRadera
  21. Ja det här vill man ju inte missa!

    /JAnette

    SvaraRadera
  22. Åh jag vill bara ha det setet precis börjat sticka med knitpros härliga stickor. Självklart länkar jag från min blogg med så det blir 2 lotter =)

    SvaraRadera
  23. Hej! Vilket fint set, jag är gärna med i utlottningen!

    SvaraRadera
  24. GRATTIS! Både till alla besök och ettårsdagen.
    Klart jag vill vara med och tävla. Har inte sett de stickorna förut. Självklart länkar jag!
    Ha det bra!
    KRAM

    SvaraRadera
  25. Grattis grattis! Självklart vill jag vara med i utlottningen och självklart länkar jag hit från min blogg.

    SvaraRadera
  26. Hej!

    Grattis till 10 000 besökare och tack för en trevlig blogg!

    Kan inte annat än att hålla med föregående kommentarer. Med så fina priser bara måste man ju vara med och tävla. Jag lägger upp en länk i min blogg!

    /Rebecca

    SvaraRadera
  27. Oj, så många besök. Grattis!
    Hoppas förstås på turen och länkar på min blogg.

    SvaraRadera
  28. Men självklart måsta jag vara med och tävla. . . Och för att kanske få lite mera tur kommet jag att länka också!!

    SvaraRadera
  29. Grattis till mycket besök! Är gärna med i utlottningen!

    SvaraRadera
  30. Ååååh, vilket underbart rosa stickset. Ja skulle bli världens lyckligaste om jag vann.
    Grattis till 10 000!

    SvaraRadera
  31. Vilket fantastiskt pris, jag vill gärna vara med och tävla!

    SvaraRadera
  32. Även om det lottas ut garn. Jag har aldrig vunnit. Vore extrakul att vinna stickorna eftersom detta set länge funnits på min önskelista

    SvaraRadera
  33. Självklart vill jag vara med! Och åååå vad jag vill vinna! :D

    Länkar absolut från min blogg!

    SvaraRadera
  34. Japp, jag vill så gärna vinna. Har precis länkat från min blogg.

    SvaraRadera
  35. Såsklart jag gärna vill vinna de fina stickspetsarna! Snyggaste färgen av alla!

    Sara Hallander
    shallander ät sjm.com

    SvaraRadera
  36. Oj oj vilka härliga stickor! SÅNA vill jag gärna ha chans att vinna :)
    Jag har länkat i min blogg med..
    Hoppas på en sanslös tur :)

    SvaraRadera
  37. Så där! Nu har jag länkat med :)

    /Elin

    SvaraRadera
  38. Jag vill också vara med! Och så länkar jag också, men det blir senare under dagen, när jag är hemma igen.

    Kul att hitta till en ny stickblogg! I lugn och ro hemma ska jag bläddra tillbaka och njuta. Min egen blogg är inte så mycket stickat för tillfället, men den tiden kommer också.

    Grattis till 10000!

    SvaraRadera
  39. klart jag vill vara med i utlottningen. christina

    SvaraRadera
  40. Grattis! Oh vad jag vill vinna! *håller tummarna*

    SvaraRadera
  41. naturligtvis vill jag oxå vara med i den finfina utlottningen. och samtidigt gratulerar jag naturligtvis till en fin blogg !

    Ha det gott !

    SvaraRadera
  42. Grattis på 1-årsdagen och 10000 besökare!
    Jag vill självklart vinna nya lyxiga stickor!
    Jag har länkat i min blogg här: http://emmasdagar.blogspot.com/2010/01/jag-tavlar_20.html

    SvaraRadera
  43. Vill gärna vinna fantastiskt bra stickor. Grattis till 10 000 besökare!

    SvaraRadera
  44. Vilken sagolik vinst! Klart jag måste vara med även om jag aldrig vinner något. Länkar från min blogg gör jag också. Eh... men nu blir jag lite osäker... ska jag skriva ytterligare en kommentar för länkningen? Eller gäller denna kommentar för 2 lotter?

    SvaraRadera
  45. jag är gärna med och "slåss" om den fina vinsten jag med...:o)

    SvaraRadera
  46. Ojojoj! Vilken fin tävling du har, och självklart vill jag vara med och ta chansen att vinna detta lyxset, har i trä och några få i metall. Men ingen i plexiglas och de är ju så fina!
    Och länkar gör jag också på min blogg!
    Många må gott hälsningar

    SvaraRadera
  47. Grattis grattis!! Såklart vill jag vara med i denna fina tävling, men någon blogg har jag inte. Hälsar Jenny, jennyaspnor@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Åh, vilken fantastisk tävling.
    Jag vill självklart vara med!

    SvaraRadera
  49. Nu har jag även länkat till tävlingen i min blogg..
    http://kiaskapar.blogspot.com/2010/01/fantastisk-tavling.html

    SvaraRadera
  50. Hej! Det finns så många fina stickbloggar! Jag har återupptagit stickandet efter en 15 års paus...saknar stickor...de har försvunnit! Så mycket nytt som det finns nu! Man blir alldeles yr i bollen!

    SvaraRadera
  51. Grattis till 10 000 besökare!
    Självklart vill även jag vara med i utlottningen, jag lägger en länk på min blogg också. Håller tummarna att du får ännu mer läsare nu när alla hittar din sida. Du är otroligt duktig på att sticka och ger alltid så mycket inspiration!

    SvaraRadera
  52. Självklart vill jag vara med och få det fina sticksetet!

    SvaraRadera
  53. Grattis till besökarantalet :) Åhh, så fin vinst vill jag ju gärna vara med och tävla om.

    SvaraRadera
  54. Nu har jag länkat från min blogg också! Grattis till ett år och massor med besökare!

    SvaraRadera
  55. I´m all in!
    länkar från min blogg www.snitsatstickat.blogspot.com
    Mia

    SvaraRadera
  56. Grattis!!!

    Klart jag vill vara med!

    /Kristina, vitrumpa@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. Kul att hitta hit!!! Den här tävlingen vill jag absolut inte missa!!!! De där stickorna har jag stått och hållt i många gånger, men jag är för snål!

    Jag länkar till dig!
    Hälsn Juliane

    SvaraRadera
  58. Ok. Då har jag länkat från min blogg oxå: http://tricot-ting.blogspot.com/2010/01/fantastisk-utlottning.html

    SvaraRadera
  59. Den här tävlingen vill jag gärna vara med i har börjat sticka igen efter många års uppehåll och det är göroligt. Du har en helt underbar sida vill jag tala om också.
    Ha det bra
    Kram Berit

    SvaraRadera
  60. Grattis till 10000 besökare!

    Jag vill gärna vara med o tävla.

    anneli.hamp@telia.com

    SvaraRadera
  61. Grattis till dina 10 000 besök! Åååh, vilka stickor! Jag vill gärna vinna! :D

    H: Anki S.

    SvaraRadera
  62. Alltså Anki S.

    ankisip@gmail.com

    SvaraRadera
  63. OJ så många besökare, grattis! klart jag vill vara med i utlottningen och hoppas på tur - et där sticksetet skulle vara toppen - jag fyller ju år snart *fjäsk fjäsk*
    Lägger upp en länk också på min egen blogg!

    SvaraRadera
  64. Det här kan man absolut inte missa

    SvaraRadera
  65. Även jag vill prova lyckan och se om jag kan få testa dessa nya stickor genom att vinna dem!

    SvaraRadera
  66. Klart man vill vara med bland grattulanterna och ha en möjlighet att vinna detta ypperliga pris.

    SvaraRadera
  67. Grattis till alla besökare!!! Självfallet vill jag vara med och tävla om ett så schysst prisoch länkar så klart från min högerkant!

    SvaraRadera
  68. Dette var en ny blogg for meg, skal følge deg heretter. Gratulerer med besøkstallet!

    SvaraRadera
  69. Kul att hitta din fina blogg!!
    Jag vill gärna vara med och tävla!!
    Rita
    roritota(a)hotmail.com

    SvaraRadera
  70. Å vilken fin vinst! Naturligtvis vill jag vara med och hoppas på tur!

    SvaraRadera
  71. Kul att hitta hit! Grattis! Och klart jag vill vara med och försöka vinna!

    SvaraRadera
  72. Fantastisk utlottning och stort grattis till 10.000 besökare! Jag länkar på min blogg http://stickigthumor.blogspot.com/
    Hälsningar
    Elisabeth

    SvaraRadera
  73. 10 000 grattis!
    Håller tummarna för att just jag ska ha tur!

    Maria L aka maijjus

    (maijjus@hotmail.com)

    SvaraRadera
  74. Grattis till 10000...
    Klart man vill vara med och "slåss" om det här priset. Har länkat på min blogg.

    SvaraRadera
  75. Grattis!!!
    Jag är gärna med och tävlar.

    SvaraRadera
  76. Grattis till 10 000!!! Jag har precis börjat sticka och de där settet vore perfekt för mig. Vill gärna vinna! KRAM! linn_lotta@hotmail.com

    SvaraRadera
  77. Så spännade och vilken bra blogg här var! Har länkat och vill gärna vara med:)

    http://stickebloggen.blogspot.com/2010/01/tavling-i-ginas-stickblogg.html

    SvaraRadera
  78. hej!
    jaaa jag vill gärna tävla.
    Grattis
    Häslningar Britta
    britta.widegren@norrkoping.se

    SvaraRadera
  79. Klart att jag vill vara med! Kul tävling!

    Jag länkar dessutom till tävlingen från min handarbetsblogg, Tingestar.
    /Maia

    http://tingestar.blogspot.com/2010/01/utlottning-av-underbara-stickor.html

    SvaraRadera
  80. Grattis!Självklart vill jag vara med - så jag länkar!

    SvaraRadera
  81. Så roligt! Hade varit toppen om man kunde vinna ett så fint pris! Grattis till alla besökare!
    Hälsningar,
    stickenickan@hotmail.com

    SvaraRadera
  82. Stickor säger jag inte nej till.
    Länkar till min blogg
    Hälsningar Kerstin

    SvaraRadera
  83. Grattis! Jag vill gärna vara med , tyvärr ingen blogg att länka till, så jag får nöja mig med en lott. Margareta i Huskvarna

    SvaraRadera
  84. Wow, sicken en vinst! Det hade varit något att skriva hem om, eller i alla fall skriva om i bloggen!

    Länkar naturligtvis hit från min blog.

    SvaraRadera
  85. Tack för en fin och inspirerande blogg! Jag vill gärna vinna, och länkar självklart i min blog.

    SvaraRadera
  86. Åååh - ROSA!!!
    Jag vill gärna också vara med i utlottningen!! Håller tummarna...

    SvaraRadera
  87. Grattis!

    Självklart vill jag vara med i utlottningen.

    Lycka till med de nästa 10.000!

    SvaraRadera
  88. Klart jag vill vara med och tävla! Har länkat från min blogg här http://luxurybyme.blogspot.com/2010/01/tavlingar.html

    SvaraRadera
  89. Anneli i Vänersborg20 januari 2010 kl. 16:20

    Oj, oj, vilken lycka det vore att vinna detta underbara stick-set! Har tyvärr ingen blogg att länka med, men är glad för en "lott". Grattis till så många besökare, det är du verkligen värd med din fantastiska blogg.
    Anneli i Vänersborg

    SvaraRadera
  90. Jag är gärna med och tävlar. Kanske hiner jag länka senar då hör jag av mig. Fin blogg för övrigt!

    SvaraRadera
  91. Vilka underbara stickor för en Barbieälskare!! Jag har tyvärr ingen blogg att länka på men jag hoppas på tur ändå.
    Inger irp1@telia.com

    SvaraRadera
  92. Hej!
    Jag vill också tävla :)
    Grattis till alla besökare!

    SvaraRadera
  93. Ja vad kul, grattis till alla besökare!

    SvaraRadera
  94. Jag vill vara med o tävla o länkar gör jag också! Grattis till alla besökare!

    SvaraRadera
  95. Så klart jag vill vara med och tävla om ett sådant fanstastiskt stickpaket.
    GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS ...
    Jag sprider det vidare

    SvaraRadera
  96. Grattis till 10000! Och tack Stickebloggen för att du ledde mig hit! Vill gärna vara med och tävla! Har även länkat.
    Lycka till alla som önskar en vinst!
    momi@live.se

    SvaraRadera
  97. Ja... jag vill jättegärna vara med och försöka vinna det här stick-paketet, testade det litegrad i en garnaffär strax före jul... lite speciellt sätt att sticka med, men man vänjer sig kanske!

    SvaraRadera
  98. Hej igen!
    Nu har jag länkat och allt så förmodligen får du en del kommentarer till. Vem vill inte ha sådana stickor?

    SvaraRadera
  99. Jag bara älskar snygga stickor och vill vara med i utlottningen av dina.

    SvaraRadera
  100. Jag är med och har länkat på min blogg!

    SvaraRadera
  101. Har länkat till dig! Vill jättegärna vinna :) Otroligt snygga stickor!

    SvaraRadera
  102. Grattis till 10 000! Stickorna vill till mig, så jag håller tummarna och skall genast länka till dig

    SvaraRadera
  103. Grattis grattis, finfina priser som jag vill vara med och tävla om!

    SvaraRadera
  104. GRATTIS till 10 000!!
    Vad kul med utlottning!! Jag vill gärna vara med och pröva lyckan.
    Lycka till i fortsättningen med din blogg!

    SvaraRadera
  105. Jag vill också vara med :-) Vilken fantastisk utlottning!
    /Veronica

    SvaraRadera
  106. Stort GRATTIS! Vill gärna vara med i utlottningen, har dock ingen blogg att länka till...ännu. boel.bergeforsen@telia.com

    SvaraRadera
  107. Grattis och tack för möjligheten att få vinna! Självklart länkar jag och sprider vidare detta fantastiska erbjudande!

    SvaraRadera
  108. Hurra! Jag vill vinna och jag länkar!

    SvaraRadera
  109. Jo tack - jag vill gärna ha en chans att vinna de fiiiiina roooooosa stickorna!

    SvaraRadera
  110. Jättegrattis till 10 00 besökare! Jag vill absolut vara med i utlottningen av de läckra stickorna. /Marie i Bullaren
    nero7@passagen.se

    SvaraRadera
  111. Grattis till 10 000 besökare. Jag vill vara med i utlottningen och jag länkar från min blogg!
    Assi

    SvaraRadera
  112. Jag vill gärna vara med i utlottningen, grattis till alla besökare!

    SvaraRadera
  113. Självklart vill jag vara med. Ingen blogg än men i framtiden kanske. Grattis till alla besökare!

    Mvh Åsa
    asavestling@hotmail.com

    SvaraRadera
  114. Grattis till alla besökare. Det är långt kvar dit för mig. ;) Självklart vill jag vara med och tävla och länkar i min blogg.

    SvaraRadera
  115. Grattis till alla besökare. Jag vill också ta chansen att vinna! Jag länkar i min blogg.

    SvaraRadera
  116. Grattis till så många bloggbesökare. Vill gärna vara med och tävla jag med
    /Anna Maria

    SvaraRadera
  117. Nu har jag lagt en länk på bloggen och får två lotter!

    SvaraRadera
  118. Klart jag vill vara med och tävla ;)

    SvaraRadera
  119. Hej!
    Ja vilken underbar vinst!
    Jag vill gärna vara med och tävla.

    SvaraRadera
  120. ... och jag har förståss länkat från min blogg för en extra lott :)

    SvaraRadera
  121. Jag vill hemskt gärna vinna de där stickorna. Min blog är på nybörjarstadiet och jag har inte lärt mej länka ännu...Grattis till 10 000

    SvaraRadera
  122. Nu har jag länkat till tävlingen också!
    Stort grattis på ettårsdagen och till de 10 000 besökarna :-)

    SvaraRadera
  123. Grattis för 10 tonn! O snål som jag är så har jag oxo länkat!

    SvaraRadera
  124. Grattis till alla besökare! Jag är också med och vill vinna. Tycker att Knit Pro har jätte bra stickor. Länkar på min blogg.

    SvaraRadera
  125. Grattis till 10000!
    Jag skulle bli superglad om jag vann eftersom jag älskar rundstickor och har inte provat dessa! (misstrixiATgmailDOTcom)

    SvaraRadera
  126. Wow! Vilken utlottning! Klart man hänger på!

    Grattis till 10000 besökare!

    SvaraRadera
  127. Stort grattis!
    Vilka underbara stickor dem vill jag såklart vinna!

    Kram

    linnea_soderlund(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  128. Grattis till 10000.
    Vilket super pris du har,Klart som korvspa'att jag chansar på vinst.Länkar också.

    SvaraRadera
  129. GRATTIS till 10000! Det är stort! Kram Emilie

    SvaraRadera
  130. jag är med i tävlingen =)

    SvaraRadera
  131. Självklart vill jag vara med i utlottningen!
    Mvh
    Carina

    SvaraRadera
  132. Grattis.hittade hit genom andra bloggare ,trevligt hit kommer jag mer.Och jag unnar flera att hitta hit så jag länkar.
    Ha de gott /Lisbeth

    SvaraRadera
  133. Självklart vill jag vara med o prova lyckan! Har ju inte lyckats hittills i någon tävling men skam den som ger sej! Jag länkar oxå.

    SvaraRadera
  134. Oj, vem vill inte vinna dessa stickor! Jag är med men länkar inte! Håller alla tummar att en röst räcker haha!

    SvaraRadera
  135. Åh, självklart vill jag också vara med o tävla!!! Vilket super pris o jättefin blogg:)
    Jag länkar även från min blogg....
    Mvh Petra.m

    SvaraRadera
  136. Grattis, vad kul med så många besökare.
    Klart jag länkar från min blogg. Vem vill inte ha dessa stickor.

    SvaraRadera
  137. Wow, grattis till alla besökare!jag vill gärna vara med i tävlingen, det skulle vara perfekt för mig att vinna det här eftersom att jag bara har 2 par stickor som jag får nöja mig med för stunden. Jag länkar självklart på min blogg http://www.garngrynet.blogspot.com
    tack/Linn

    SvaraRadera
  138. Grattis! Och ja tack, jag är gärna med i utlottningen!

    SvaraRadera
  139. nu har jag länkat och du har härmed skaffat dig en följare:D

    SvaraRadera
  140. Ja, vilken drömvinst! Såklart man vill ha (två) lotter! Jag länkar med nöje! (Och tänk den som hade ditt jobb..!!)

    SvaraRadera
  141. hej Gina. <Vad skoj med så många besökare.
    Jag har nyligen lyckats sticka sönder 3 rundstickor så jag behöver nog vara med i din lyxigt härliga utlottning.

    SvaraRadera
  142. Grattis till alla besöknarna!!Vilken underbar vinst. den skulke jag vilja vinna.Var på mitt första stickcafé i kungälv idag.Började på en sjal med stor rundsticka Nu vill jag också sticka tröja,kofta,muddar,vantar,sjalar,sockor.Vilka UNDERBARA garner det finns!
    Elna i Romelanda elnagustavsson@yahoo.se

    SvaraRadera
  143. Grattis, grattis! Vill gärna vara med i utlottningen! // Marie gockan77@hotmail.com

    SvaraRadera
  144. Grattis!!!
    alltid ett nöje att se att fler och fler hittar nöjet i stickning och garn.
    Med knitpro sticker går ju det hela som en danse.

    SvaraRadera
  145. Grattis på 1-årsdagen!
    Ett sådant lyxkit kan man ju inte motstå chansen att vinna.
    Jag har länkat från min blogg.

    SvaraRadera
  146. Ojoj vilken fin utlottning! Och vad roligt att hitta en ny blogg att följa. Självklart länkar jag hos mig!

    SvaraRadera
  147. jag vill gärna ge mig på ett försök att vinna men jag är för lat för att länka så jag får hoppas att en chans tar mig till vinst. :P
    paulina.hesselgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  148. Hej, Klart man vill vara med och försöka vinna såna tjusiga verktyg!! Jag har länkat till din blogg/tävling från min blogg också!

    SvaraRadera
  149. Grattis!! Givetvis skulle jag vilja vinna dessa fina stickor. Har länge varit nyfiken på dem, så nu kanske det är min tur!! Har dock ingen blogg (än..).

    mirjamlindvert@yahoo.com

    SvaraRadera
  150. skoj med en tävling och vilken underbar blogg!
    Blir sjukt sugen på att ta fram stickorna...

    sarab1102@hotmail.com

    SvaraRadera
  151. Stort grattis! Tack för bloggen.
    Kul med tävlingen.

    Nata

    SvaraRadera
  152. Och länken finns på min blogg nu

    SvaraRadera
  153. Grattis till alla inlägg! Klart jag vill vinna en så fin vinst! Jag länkar från min blogg, så klart!

    SvaraRadera
  154. Hej!

    Jag vill gärna vara med i utlottningen!Lycka till även i fortsättningen! Kram Maria

    SvaraRadera
  155. Jag vill också vara med och tävla. Ja, det stämmer, vad gör vi med garn utan stickor!

    mlaymark@gmail.com

    SvaraRadera
  156. Hej !

    jag vill jättegärna vara med och tävla.

    mvh

    Åsa

    SvaraRadera
  157. Oh, jag vill också vara med på utlottningen, jag har ju nyss hittat till det lokala stickcafét här i landsortshålan där jag bor.

    SvaraRadera
  158. Jag vill också vara med och tävla! :-)

    SvaraRadera
  159. Ojoj vad det e många som vill vara med ,det förstår jag ,för det vill jag med!! Länkar med bild o HOPPAS på tur !!hehe =)

    SvaraRadera
  160. Jag vill vara med! Vilket toppenpris!

    SvaraRadera
  161. Hej Gina

    Kul att ha hittat dej i bloggvärlden. Självklart vill jag också vara med i utlottingen av detta fina pris.

    SvaraRadera
  162. Självklart vill jag oxå vara med och tävla. Jag har länkat på http://kidassticksida.blogg.se/2010/january/tavlingsdags.html

    SvaraRadera
  163. Klart jag vill vinna! KnitPro är mina favoritstickor!

    SvaraRadera
  164. Grattis!
    Klart man måste pröva lyckan i en sådan grym utlottning.

    SvaraRadera
  165. Stort grattis till 10 000 besökare! Jag vill absolut vara med och slåss om stickorna, länkar från min blogg: http://bannahoj.wordpress.com/2010/01/21/utlottning-hos-gina/

    SvaraRadera
  166. Jättegrattis!
    Självklart vill jag vara med och testa lyckan..
    Lägger upp i bloggen i eftermiddag
    (blimp.nu/blog)

    SvaraRadera
  167. Jag vill också vara med och tävla!

    SvaraRadera
  168. Grattis till 10 000 besökare! Jag vill självklart vara med och tävla, och länkar från till dig på min blogg;)

    //Elin

    SvaraRadera
  169. Hej! Hittade till din fina blogg idag och jag vill också vara med och tävla om de fina stickorna. Jag länkar på min blogg också.
    Grattis till alla dina besökare.
    Ha det gott.
    Kramis Birgitta

    SvaraRadera
  170. Grattis! Jag vill gärna vara med och tävla om de fina stickorna. Någon blogg har jag inte, så det blir en "lott" för min del.
    Inger L

    SvaraRadera
  171. Vad roligt att du har haft så många besökare. Jag är väldigt gärna med i tävlingen.

    SvaraRadera
  172. Grattis. Klart att jag vill vara med och tävla om ett sånt fint pris. Jag länkar oxå

    SvaraRadera
  173. Grattis till dessa tiotusen! Nu har jag hittat en ny härlig blogg att läsa! Vilken underbar utlottning! Håller tummarna för mig själv!

    Jag har länkat i min blogg!
    http://winyan.bloggplatsen.se/2010/01/21/2436927-stickor/

    SvaraRadera
  174. Otroligt många som vill vara med på din utlottning. Inte konstigt med tanke på den fina vinsten. Jag hoppas jag har mer tur än de övriga. Jag har länkat i min blogg.
    http://stickmor.blogg.se/2010/january/utlottningar.html

    SvaraRadera
  175. Grattis till alla besökare som läser din blogg
    jag är gärna med och tävlar om stickorna mvh Maria

    SvaraRadera
  176. Grattis!
    Jag vill oxå vara med !!
    hälsar Pernilla
    pernillasnabelahasseopunktnet

    SvaraRadera
  177. Grattis till många läsare. Men så har du också en väldigt fin blogg. Jag vill självklart vara med och tävla och länkar också så klart.

    SvaraRadera
  178. Grattis till 10 000 besökare.
    Jag vill också vara med vid utlottning av detta fina stickset.
    angelica.persson@bredband.net

    SvaraRadera
  179. Grattis till alla besökare. Jag hittade precis till din blogg och den är jättetrevlig, självklart vill jag vara med och tävla!

    SvaraRadera
  180. Jaa själklart vill man vara med och frösöka vinna dessa underbara stickor, men 193 personer till...

    Mvh
    Maria R

    SvaraRadera
  181. En ny blogg för mig! Grattis till alla läsare, jag är gärna med på ditt fina lotteri.

    SvaraRadera
  182. Såklart vill jag också ta chansen att vinna dessa fantastiska stickset.Grattis till 10000 besökare på din fina blogg
    Bente stickigt.bloggagratis.se

    SvaraRadera
  183. Jag länkar från min blogg glömde skriva det i förra inlägget .www.stickigt.bloggagratis.se

    SvaraRadera
  184. Jag har nog aldrig sett så många kommentarer! Kul!

    Jag anmälde mig till utlottningen ovan så detta är inte ett knep för att få fler lotter! :-)

    Men jag har skickat dig en utmärkelse som finns att hämta på min sida eftersom jag tycker om att läsa din blogg!

    SvaraRadera
  185. GRATTIS till 10 000. Det är strongt gjort!

    SvaraRadera
  186. Som du ser vill jag ju verkligen vinna för här kommenterar jag igen! :)
    Och länkat har jag gjort, kolla här: http://nallepuh.blogspot.com/2010/01/mera-tavling.html

    SvaraRadera