9/20/2009

En ny dag på fältet

Det blev inte någon vila i helgen. I dag ringde väckarklockan kl.05.30 och vi satt i bilen färdigt packade med Pauline kl.07.00. Resan gick till Nyköping. För att fördriva tiden i bilen och under dagen tog jag med mig Sarek för att sticka en ny sjal för i höst så klart. Ny Sarekfärg för i höst.


Det var en underbar dag att sitta ute och sticka plus att jag hade full koll vad som hände på banan.



Det var inte någon svårstickad sjal. Så väl hemma var den klar. Nu ska bara fransen på .
Tävlingen gick bra, nu är vi hemma trötta men väldigt nöjda med den fina dagen.


2 kommentarer:

  1. Ser underbart varm och gosig ut, och färgerna är sååå fina. En sån där poncho skulle jag också kunna tänka mig att sticka.

    SvaraRadera
  2. Underbar färg!
    Var har du hittat mönstret?

    SvaraRadera