8/02/2009

Sista dagen på semestern















Det blev lite sent i går vi var på kräftskiva hos mina svärföräldrar. Fredrik kom inte dit förrän vid tio tiden, så istället för att åka hem satt vi kvar och pratade. Vi var inte hemma förrän vid halv två. Vi hade så trevligt( tack för en trevlig kväll). Så idag kom vi inte i väg så tidigt som vi ville, det var en månad sen vi var på gården, det var så igen vuxet och en bit av trädet har gått av så Vendela körde i väg den (hon älskar att köra gräsklipparen). Jag älskar att åka dit jag blir så lugn och tillfreds, jag längtar verkligen att flytta dit, men det blir inte förrän nästa sommar tidigast. Jag hann ta lite bilder på det jag har stickat. Sjalen blev klar, den gamla pumpen kom väl till pass för att fota min sjal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar